جشنواره لاغری موضعی اصفهان “یلدا تا عید”

لاغری موضعی اصفهان

لاغری موضعی اصفهان

پیکرتراشی غیر تهاجمی با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

 

تصور کنید چقدر خوب می‌شد اگر اندام تان هر جور دوست داشتید تغییر می کرد…

اگه یه فرصت برای حذف چاقی های های موضعی را داشته باشید شما چه ناحیه ای را انتخاب می کنید؟!

اگر می خواهید تناسب اندام ایده الی داشته باشید باید بدانید تناسب اندام حاصل مجموعه‌ای از عوامل و سبک زندگی سالم است. ما در کلینیک رضایی دایت تمام فاکتورهای تناسب اندام را بررسی می کنیم و بهترین راهکار برای لاغری موضعی اصفهان را متناسب با شرایط شما انتخاب می کنیم.

یک‌بار برای همیشه از شر چاقی های موضعی خلاص شوید!

برای مشاوره رایگان استفاده از دستگاه های لاغری موضعی اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

رزرو مشاوره رایگان

 

خدمات کلینیک:

 

برای مشاوره رایگان استفاده از دستگاه های لاغری موضعی اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

رزرو مشاوره رایگان

کاربرد دستگاه ها برای لاغری موضعی اصفهان

  • درمان سلولیت و پوست پرتقالی
  • کاهش سایز و بافت چربی
  • رفع شل شدگی و افتادگی پوست
  • فرم دهی بدن و اصلاح نواحی دفرمه
  • ایجاد خط باسن
  • جوانسازی دکلته و دست ها

 

شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی یک درمان غیرتهاجمی برای چاقی های موضعی است که موجب شکسته شدن چربی‌ها، کاهش سایز و درمان سلولیت و در نتیجه زیباتر شدن ظاهر پوست می‌شود. علاوه بر آن، برای رفع جای زخم‏ های خفیف و درد و گرفتگی عضلات هم مؤثر است. امواج شاک ویو می‌تواند به بهبود جریان خون و کاهش التهاب نیز کمک کند و می‌تواند روند بهبود را تسریع کند. به طور کل شاک ویو تراپی برای درمان طیف وسیعی از مشکلات استفاده می‌شود. از مهمترین کاربردهای دستگاه شاک ویو اشتورز سوئیس می توان به موارد زیر اشاره کرد: از بین بردن پوست پرتقالی و سلولیت، سفت کردن عضلات، شکل دهی به بدن، لاغری موضعی در ناحیه تحت درمان، گردش خون بهتر، تخلیه لنفاوی و تخلیه سموم بدن، اصلاح بد فرمی های بعد از لیپوساکشن، رفع غبغب و نهایتا جوانسازی پوست با افزایش الاستیسیته پوست به دلیل افزایش کلاژن سازی

 

نواحی قابل استفاده برای دستگاه های لاغری موضعی اصفهان

شکم و پهلو، سوتین لاین، ران و باسن، ساق پا، دکلته، بازوها، دست ها

برای مشاوره رایگان استفاده از دستگاه های لاغری موضعی اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

رزرو مشاوره رایگان

 

بعد

بعدقبل

 

بعدقبل

سوالات متداول

اول باید پزشک روش مناسب شما با توجه به شرایط را تعیین کند. لاغری موضعی غیر تهاجمی با دستگاه یکی از بهترین راهکارهای بدون عارضه و ماندگار است. در کلینیک رضایی دایت لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های اراف و کویتیشن و شاک ویو انجام می شود.

بله. دستگاه شاک ویو اشتورز  یک دستگاه قدرتمند در رفع سلولیت و یکنواخت کردن نمای پوست پرتقالی در بافت است. این دستگاه سوئیسی علاوه بر رفع سلولیت، افتادگی پوست را بهبود می دهد.

میزان نتیجه گیری از دستگاه ها بستگی به دو جنبه دارد. یک جنبه عوامل ارثی و شرایط فیزیولوژیک است و جنبه قابل کنترل که تجویز پروتکل درمان صحیح در استفاده از دستگاه هاست. به علاوه رعایت یک رژیم کم چرب و تحرک کافی تاثیر دستگاه ها را دوچندان می کند. بین 5 تا 20 سانت کاهش سایز و لیفتینگ در نواحی دچار شل شدگی قابل رویت خواهد بود. همچنین مکانیسم این روش ها آپوپتوز یعنی مرگ برنامه ریزی شده سلول های چربی است که باعث ماندگاری بهتر نتایج و عدم برگشت بافت چربی حذف شده می شود.

انتخاب روش مناسب لاغری موضعی بستگی به شرایط هر فرد متفاوت است. در صورتی که BMI شما زیر 35 باشد و بیماری های ممنوعیت دار برای استفاده از دستگاه ها مثل باتری در قلب، وجود پلاتین در موضع و … نداشته باشید، استفاده از روش های غیرتهاجمی توصیه می شود. پیکرتراشی غیر تهاجمی با پیشرفته ترین دستگاه های روز در مجموعه؛ کاهش سایز، اصلاح فرم و لیفتینگ ماندگار را برای شما به ارمغان می اورد.

فرم چاقی گلابی شکل در خانم ها بیشتر جنبه فیزیولوژیک دارد و به دلیل نوع و ساختار بافت چربی و باروری است. در صورتی که بخواهید فقط به قسمتی از بدن خود فرم دهید می توانید از دستگاه های غیر تهاجمی لاغری موضعی اصفهان استفاده کنید.

مراحل درمان با بررسی شرایط فرد، ترکیب سنجی بدن، ارزیابی تناسب اسکلتی عضلانی و سوابق بیماری ها آغاز می شود. پس از مشاوره رایگان بهترین راهکار برای درمان چاقی های موضعی ارائه می شود. تعداد جلسات درمانی به حجم منطقه مورد نظر، سلولیت و عمق بافت چربی بستگی دارد. هر جلسه درمان با فاصله بین 3 تا ده روز از جلسه قبلی انجام می‌شود.

در طول درمان نیاز به رژیم غذایی خاصی نیست. اما رعایت چند توصیه نتایج درمان را بهبود می دهد. استفاده از مایعات کافی بین 8 تا 12 لیوان مایعات سالم به صورت روزانه و کاهش مواد غذایی پرچرب، سرخ شده و پرکالری توصیه می شود. همچنین بهتر است مواد غذایی پر کالری مثل غلات تصفیه شده یعنی انواع مواد غذایی حاوی شکر و ارد سفید مثل شربت ها، شیرینی ها و شکلات ها و… محدود شود. در صورت وجود اضافه وزن رعایت یک برنامه غذایی اصولی به کاهش وزن در کنار درمان مفید خواهد بود.

شکم، پهلو، بازوها، ران قسمت های داخلی و بیرونی، باسن، خط سوتین، دست ها و صورت

افراد مبتلا به بیماری های مزمن از جمله سرطان، مشکلات حاد کبدی، مشکلات کلیوی یا پانکراس، فشارخون شدید، هیپرلیپیدمی، دیابت کنترل نشده، استفاده از ضربان ساز های قلب، بیماری های سیستمیک یا خود ایمنی فعال، افراد باردار و شیرده، افراد مبتلا به فتق و نهایتا افرادی که رژیم غذایی سالم ندارند و یا فعالیت بدنی ندارند.

نتایج درمان یکباره مشخص نمی شود و به مرور زمان در طول دوره اتفاق می افتد. در طول یک دوره می‌توان ۳ تا 15 سانتی‌متر کاهش سایز را انتظار داشت. میزان کاهش سایز به عوامل فیزیولوژیکی و محیطی ارتباط دارد. از این بین برخی عوامل محیطی مثل عادات غذایی قابل کنترل هستند.

اصلاح الگوی غذایی و ترکیب بدن، فعالیت بدنی منظم، انجام حرکات اصلاحی برای رفع مشکلات اسکلتی عضلانی

رژیم های غذایی غلط یا بسیار کم کالری و بی تحرکی نه تنها نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه سلامتی را نیز به خطر می اندازد.

به طور معمول با تکمیل دوره درمان تاثیر حاصل از کار با دستگاه طولانی مدت باقی می ماند. زیرا در این روش سلول های چربی لیز شده و از بین می رود. معمولا دو تا سه جلسه نگهدارنده 4 تا 6 ماه پس از اتمام درمان جهت ماندگاری درمان انجام می شود. رعایت چند نکته ساده به شما کمک خواهد کرد نتایج درمان را بهتر حفظ کنید. در صورت ازدیاد وزن یکباره احتمال افزایش بافت چربی مسلما وجود خواهد داشت. بنابراین بهترین کار این است که در کنار لاغری موضعی اصفهان حتما از یک رژیم غذایی مناسب و سالم استفاده کنید.

مسلما تضمین نتایج دلخواه تنها به استفاده از دستگاه ارتباط ندارد. عوامل دیگر مثل رژیم غذایی، فعالیت بدنی و الگوهای رفتاری- تغذیه ای نیز بر میزان نتایج و ماندگاری آن تاثیرگذار خواهد بود. شما از طریق مشورت با درمانگر خود می توانید حدود نتایج را با توجه به شرایط خود تخمین بزنید.

مسلما استفاده از دستگاه های لاغری موضعی در مقایسه با سایر روش های لاغری موضعی مقرون به صرفه تر است. در این جشنواره شما می توانید به ازای معرفی هر نفر 10% تخفیف روی هر پکیج لاغری موضعی بگیرید.

***

برای مشاوره رایگان استفاده از دستگاه های لاغری موضعی اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

رزرو مشاوره رایگان