لاغری موضعی اصفهان

بارها در مطب با بیمارانی مواجه شدم که روش ها، غذاها و ورزش های مختلفی را برای لاغری موضعی تست کرده اند، اما به نتیجه دلخواه نرسیده اند. با خودتان فکر کنید مثلا آب کرفس بخورید یا قبل از غذا سرکه سیب سیب بنوشید تا چربی های شکمتان آب شود، یا به قول برخی دوستان که از علم پیشی گرفته اند کوره چربی سوزی درست کنید! من فکر می کنم منظورشان تنظیم یک سیستم هوشمند با غذاست که غذا به دستور ما سراغ چربی های قسمت مشخصی در بدنمان برود. در مورد فعالیت بدنی نیز شما می توانید با تقویت عضلات تناسب اندام بهتری داشته باشید اما نمی توانید چربی های زیرجلدی قسمت خاصی را آب کنید. البته برای دستیابی به بهترین نتیجه در طول درمان، اصلاح الگوی غذایی و فعالیت بدنی بسیار مفید خواهد بود. دوستان تا کنون که در قرن بیست و یکم هستیم هیچ راهکار علمی برای لاغری موضعی با غذا یا دارو کشف نشده است. هیچ رژیم لاغری موضعی صحت علمی ندارد. پس هر مطلبی که به این موضوع ختم می شود فقط یک فریب تجاری است.

لاغری به چه قیمتی ؟!

عوارض بسیار زیاد و خطرناک لاغری موضعی به روش های تهاجمی

تیغ جراحی را ترجیح میدهید یا دستگاه؟

آیا میدانستید 5% از افرادی که عمل جراحی (ابدومینوپلاستی) را انجام میدهند فوت میکنند؟! برای تثبیت اثر روش های تهاجمهی استفاده از روش ار اف کویتیشن ضروریست.

ار اف کویتیشن

راه رسیدن به لاغری موضعی را با روش کویتیشن کوتاه و ایمن کنید

بی خطر ترین لاغری موضعی

ار اف کویتیشن معتبر ترین و جدید ترین روش لاغری موضعی غیر تهاجمی در سرار دنیای امروزی می باشد که بدون عوارض جانبی شما را در رسیدن به هدفتان یاری میکند.

هزینه لاغری !

در لاغری موضعی به روش آر اف خبری از هزینه های گزاف مثل جراحی نیست !

هزینه لاغری موضعی

قیمت لاغری موضعی در اصفهان به روش ار اف به نسبت روش های تهاجمی فقط  10% می باشد. با بصرفه ترین روش لاغری موضعی بدون عوارض با سایز دلخواهتان برسید.

بر خلاف روش های قدیمی همچون تامی تاک یا لیپوساکشن در روش کویتیشن (لاغری موضعی) هیچگونه بریدگی، بیهوشی و عمل جراحی ای صورت نمیگیرد. کویتیشن همچون مزوتراپی (انحلال چربی) است که روشی برای آب کردن چربی های زیر پوست و چاقی موضعی می باشد.

  1. غیر تهاجمی و بدون درد
  2. بدون عوارض جانبی و دوره نقاهت
  3. قابلیت استفاده برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس
  4. کاهش سایز مشهمود در ناحیه تحت درمان
  5. لیفت و رفع شل شدگی ها در پوست صورت و بدن
  6. نتایج سریع و قابل مشاهده جهت تناسب اندام
  7. رفع چین و چروک صورت در نواحی پیشانی، دور چشم، خط لبخند و دور لب
  8. جوان سازی و تحریک کلاژن سازی در پوست
  9. کاهش سلولیت و نمای پوست پرتقالی
  10. اثرگذاری سریع و موثر همراه با اثر گرمایی عمیق
  11. با ماندگاری طولانی، بدون برگشت سایز
  12. دوره های درمانی کوتاه مدت و میان مدت بسته به شرایط بیمار

این روش دقیقا برای کسانی مفید است که دچار چاقی های موضعی هستند، اما در عین حال وزنشان در محدوده نرمال یا اضافه وزن است. اگر با وجود رعایت رژیم غذایی و فعالیت بدنی باز هم از فرم اندام خود راضی نیستید این روش برای شما مفید است. افرادی که در حین رژیم کاهش وزن هستند می توانند با استفاده از این روش از شر چاقی های موضعی خود برای همیشه راحت شوند.

کسانی که می خواهند بدون زحمت وزن کم کنند باید بدانند انواع روش های لاغری موضعی با دستگاه منجر به کاهش وزن نخواهد شد. این روش ها با هدف کاهش سایز و فرم دهی به بدن انجام می شود. بنابراین در کنار استفاده از دستگاه برای کاهش وزن داشتن یک برنامه غذایی اصولی بسیار مفید خواهد بود. پس از کاهش وزن تا BMI محدوده زیر 30 می توانید برای استفاده از دستگاه ها اقدام کنید. همچنین در صورت وجود برخی بیماری ها مجاز به استفاده از دستگاه نیستید.

افراد مبتلا به بیماری های مزمن از جمله سرطان، مشکلات حاد کبدی، مشکلات کلیوی یا پانکراس، فشارخون شدید، هیپرلیپیدمی، دیابت، استفاده از ضربان ساز های قلب، بیماری های سیستمیک یا خود ایمنی، افراد باردار و شیرده، افراد مبتلا به فتق و نهایتا افرادی که رژیم غذایی سالم ندارند و یا فعالیت بدنی منظم ندارند.

کلینیک الهام رضایی با سابقه بیش از 5 سال در زمینه لاغری موضعی و کویتیشن در اصفهان و با انجام بیش از 1000 مورد لاغری موضعی یکی از معتبر ترین مراکز لاغری موضعی اصفهان می باشد بیشتر بخوانید

شکم، پهلو، بازوها، ران قسمت های داخلی و بیرونی، باسن، خط سوتین، دست ها و صورت

هر جلسه کویتیشن حدوداً سی دقیقه طول می‌کشد، که البته به اندازه محل و فشردگی و تراکم سلول‌های چربی  بستگی دارد. حتی ممکن است یک جلسه کافی باشد، اگرچه به مراجعه‌کننده‌ و محدوده نواحی تحت درمان بستگی دارد.

  • ما بیماران‌مان را تشویق و ترغیب می‌کنیم تا در روز درمان‌شان و سه روزِ اولِ بعد از آن‌ آب فراوانی بنوشند. داشتن برنامه‌ی غذایی کم کالری و سالم و نوشیدن هشت لیوان آب در روز پس از درمان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.
  • در زمان درمان، سلول‌های چربی که مورد هدف قرار گرفته‌اند از خود گلیسیرین آزاد می‌کنند، کم شدن آب بدن مانع از سوخت‌ و ساز این گلیسیرین می‌شود.
  • همچنین ما از مشتریان‌مان می‌خواهیم که در طی این دوره از مصرف مشروبات الکلی اجتناب کنند ، زیرا این کار می‌تواند نتایجی پایین‌تر از حد استاندارد به بار آورد.
  • بایستی به بیمار توصیه کرد با حفظ مصرف غذاهای کم کالری، برنامه درمانی خود را دنبال کند. مصرف غذاهای کم کالری تضمین می‌کند که بدن از انرژی سلول‌های چربی آزادشده در طول درمان استفاده کند. مصرف غذای پرچرب (مانند غذاهای سرخ شده) مستقیماً بعد از درمان ممنوع است.
  • مصرف مواد کافئین‌دار( مانند چای، قهوه،كوكائين، …‌) ممنوع می‌باشد.

بعد از اولین جلسه درمانی، افراد کاهش چند سانتی‌متری را در محیط تحت درمان و نتایج بیشتر را در جلسات بعدی تجربه می‌کنند. سن، سوخت‌وساز، تغییرات هورمونی، داروها، ساختار بافت و ناحیه تحت درمان در نتایج درمان تأثیر خواهند داشت. داشتن خوراک سالم و تمرینات ورزشی منظم برای حفظ نتایج به دست‌آمده از درمان، ضرورت دارند.

تنها یک جلسه کویتیشن می‌تواند یک تا پنج سانتی‌متر از تراکم چربی نواحی تحت درمان بکاهد.

چطور یک مرجع معتبر برای لاغری موضعی پیداکنیم؟

بیایید اول از خودمان بپرسیم چرا گول تبلیغات را می خوریم؟ شاید علت اصلی ساختن تصویر ذهنی رویای دلخواه شما به سرعت و بدون دردسر است. به نظر شما چرا جامعه در حال حاضر نسبت به برخی موضوعات گاها موضع گیری نشان می دهد. مثلا موضوعات دینی یا سیاسی اما مثلا نسبت به اطلاعات علمی واکنش منفی کمتر است؟ یا ساده تر بگویم چرا شما نسبت به صحبت های فردی ناشناس آگاهانه تر دقت می کنید تا دوست صمیمی تان؟

بنابراین تاج زرین سلامتی خود را به دست هر کسی نسپارید چه برای رژیم درمانی و چه برای لاغری موضعی تنها سراغ متخصصین این حیطه بروید. افرادی صلاحیت کار در این حوضه را دارند که دارای  پروانه مطب و شماه نظام پزشکی تغذیه باشند. البته برای لاغری موضعی برخی پزشکان از جمله پزشکان عمومی و متخصصین پوست و زیبایی هم مجوز دارند.

انواع روش های لاغری موضعی:

به طور کلی برای لاغری موضعی دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی وجود دارد. روش های تهاجمی و نیمه تهاجمی شامل لیپوساکشن، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی است. از جمله روش های غیر تهاجمی رادیوفرکانسی (RF)، کویتیشن، کرایولیپولیز، لیزر کم توان و ال پی جی را می توان نام برد. به­ طور کلی، اساس کار اکثر این دستگاه­های لاغری موضعی شکستن سلول­های چربی زیر پوست و رفع سلولیت است. چربی های آزاد شده در این روش صرف تولید انرژی در بدن شده و مواد مازاد سلولی نیز توسط سیستم لنفی دفع خواهد شد.

کدام روش را برای لاغری موضعی انتخاب کنم؟

برای اینکه بدانید کدام روش برای شما مناسب است سه مورد را بایستی بررسی کنید:

  1. اندازه گیری BMI : ابتدا باید BMI (شاخص توده بدنی) خود را چک کنیم.

    در افرادی که این شاخص بالاتر از 30 یعنی در محدوده چاقی باشند دو انتخاب وجود دارد: این گروه می توانند بسته به وزن خود ابتدا اقدام به کاهش وزن 5 تا 20 درصد از وزن اولیه خود کنند. سپس از روش های لاغری موضعی غیر تهاجمی برای رفع چاقی های موضعی خود استفاده کنند، یا اینکه سراغ روش های تهاجمی و جراحی بروند. برای انتخاب یکی از روش ها مشورت با پزشک و بررسی بیماری های زمینه ای و اهمیت سرعت کاهش بافت چربی مهم است.

    در افرادی که این شاخص در محدوده نرمال(بین 20 تا 25) یا اضافه وزن(بین 25 تا 30) است و دارای چاقی های موضعی هستند انتخاب ارجح مسلما روش های کم عارضه تر است. دستگاه های آراف و کویتیشن از جمله روش های لاغری موضعی بدون عارضه است.

  2. ترکیب سنجی بدن:

    منظور از ترکیب سنجی بدن اندازه گیری بافت چربی، عضله، آب بدن، مینرال ها و متابولیسم است. این کار با استفاده از دستگاه بادی کامپوزیشن انجام می شود. تعیین میزان و نوع بافت چربی به انتخاب روش درمان و تخمین تعداد جلسات مورد نیاز کمک می کند.

    تیپ های بدنی - لاغری موضعی

      تیپ های بدنتیپ های بدنی – لاغری موضعی
  3. ارزیابی تناسب اسکلتی-عضلانی:

    آسیب های اسکلتی عضلانی بر اثر الگوهای حرکتی نادرست در طولانی مدت ایجاد می شود. این اختلالات علاوه بر ایجاد دردهای مزمن می تواند پوسچر و تناسب اندام را مختل کند. مثلا گودی کمر می تواند به مرور زمان با افزایش انحنای ستون فقرات فرم شکم را به سمت جلو تغییر دهد، یا عدم تفارن در سیستم اسکلتی باعث فرم افتاده در ناحیه زیر باسن می شود. بنابراین ارزیابی اختلالات اسکلتی عضلانی در روند درمان این مشکلات و اصلاح فرم چاقی های موضعی بسیار موثر خواهد بود.در هر صورت مشورت با پزشک برای انتخاب روش لاغری موضعی متناسب با شرایط شما توصیه می شود.

    لاغری موضعی - حالت بدن

    حالت بدن

    در این مقاله ما لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های آراف و کویتیشن را بررسی می کنیم.

    مرکز رژیم درمانی رضایی دایت یکی از مراکز پر تجربه در زمینه لاغری موضعی و تناسب اندام در اصفهان می باشد. استفاده از دستگاه های لاغری موضعی آراف و کویتیشن از لحاظ علمی نیز مورد تائید و همچنین بدون عوارض و بسیار مقرون به صرفه است.

مکانیسم و روش کار دستگاه های مطب

مکانیسم LPG برای افزایش جریان خون در موضع مفید است و  با افزایش درناژ لنفی به طور طبیعی باعث کمک به دفع چربی های از بین رفته می شود. همچنین به ثابت شدن و یکنواخت شدن محل درمان کمک می کند. در تکنولوژی کویتیشن با استفاده فراصوت چربی ها را از بین می روند. در منطقه تحت درمان باعث تسهیل شکست انرژی ذخیره شده در سلول های چربی شده و آزاد شدن این انرژی، کاهش سایز سلول های چربی و در نتیجه کاهش سلولیت و چاقی موضعی را در بردارد. در کویتیشن در درون مایع میان بافتی جباب های بسیار ناپایداری ایجاد شده و این حباب های ناپایدار می ترکند. ترکیدن این حباب ها باعث ایجاد تنش و ضربه به دیواره سلول های چربی می شود. چربی موجود در بافت تحت تاثیر کویتیشن دچار لرزش زیاد و در نهایت پارگی و از هم گسستگی سلول های چربی می شود. بعد از اینکه دیواره می ترکد  تری گلیسیریدها در فضای بین بافتی در کنار شبکه مویرگی و لنفاوی تبدیل به اسیدچرب آزاد و گلیسرول می شود. سپس به سمت سیستم متابولیزاسیون هدایت می شود و در تولید انرژی قابل مصرف خواهد بود. از تکنولوژی رادیوفرکانسی برای ارسال گرما به لایه های عمیق پوست استفاده می شود. امواج رادیوفرکانسی باعث باز شدن منافذ و ایجاد عوامل کاهش دهنده یا تخلیه کننده می شود. همچنین باعث لیفت و کشیده شدن و سفت شدن پوست می گردد. رادیوفرکانسی با ایجاد حرکت مولکولی و اصطکاک ناشی از حرکت مولکول ها دمای پوست را 40 الی 45 درجه سانتیگراد افزایش می دهد. در نتیجه باعث حل شدن سلول های چربی می گردد. در ضمن درمان، سر هندپیس امواج رادیوفرکانسی ساطع می کند که حدود شش میلیون بار در ثانیه نوسان می کند. این فرایند باعث سفت شدن کلاژن های موجود و شکل گیری کلاژن های جدید می شود. علاوه بر این پوست های چروکیده و افتاده با پوست صاف تر و سفت تر جایگزین می شود. هندپیس آر اف مولتی پولار شش قطبی با عمق نفوذ بالا در هر سه لایه پوست (اپیدرم، درم، هیپودرم) است. این امواج در لایه درم باعث تحریک فیبروبلاست ها گردیده و عمل کلاژن سازی، جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت می گیرد. در لایه هیپودرم نیز باعث افزایش متابولیسم و حل شدن چربی ها می شود. قطب های مثبت و منفی در مولکول های بدن در حالت عادی و بدون القا الکتریکی قرار دارند. در رادیوفرکانسی ژنراتور مولد امواج RF میدان الکتریکی متناوبی بین دو الکترود ایجاد می کند. در واقع  RF باعث تغییر قطب مثبت و قطب منفی مولکول های بدن می گردد، به طوری که 300 تا 500 هزار بار در ثانیه باعث تغییر قطب مثبت و منفی مولکول های بدن می شود. این فرایند باعث جذب و دفع مولکول ها، چرخش مولکول ها و در نتیجه باعث اصطکاک ناشی از حرکت مولکول ها می گردد. این امر منجر به تولید سریع گرما به طور یکنواخت در منطقه تحت درمان می شود. هندپیس  RF دمای پوست در منطقه تحت درمان را 40 الی 45 درجه سانتیگراد بالا می برد. در این دما گردش خون افزایش یافته و باعث افزایش متابولیسم موضع و حل شدن چربی ها می شود. سپس چربی های آزاد شده از طریق عروق لنفاوی و سیستم گردش خون دفع می شود.نکته قابل توجه اینکه همه دستگاه های لاغری موضعی تنها در رفع چاقی موضعی موثر هستند و در راستای کاهش وزن تاثیری ندارند. روش جوان سازی پوست از طریق رادیوفرکانسی مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکاست. در این روش افزایش گردش خون با افزایش دمای یکنواخت، مکانیسم اصلی درمان جهت جوانسازی و لیفتینگ پوست است. تحریک فیبروبلاست ها برای تولید کلاژن و افزایش استحکام درم در بهبود چین و چروک های پوستی نقش دارد.

کابردهای دستگاه های آراف و کویتیشن برای تناسب اندام و پوست

  • فرم دهی بدن و رفع شل شدگی و افتادگی

  • کاهش سایز و بافت چربی موضع تحت درمان

  • جوانسازی با تحریک کلاژن سازی و کاهش افتادگی و شلی پوست صورت

  • درمان چروک های صورت با ماندگاری بالا

  • جوانسازی دکلته، مراقبت از پوست دست ها

لاغری موضعی

عوارض دستگاه های ار اف، کویتیشن

این یک روش کاملا ایمن برای از بین بردن سلول های چربی بدون داشتن عوارض ناشی از جراحی های زیبایی لاغری می باشد. دستگاه های آراف و کویتیشن یک مکانیزم طبیعی بدن را تحریک و فعال می نمایند؛ بنابراین میزان عوارض و مشکلات جانبی را به شدت کاهش می دهد.  آراف گرمای یکنواخت و مطلوب در تمام ناحیه تحت درمان ایجاد می کند و هیچ گونه درد، آسیب فیزیکی یا مشکلاتی از قبیل نکروز بافتی ایجاد نمی کند.

آیا رژیم غذایی هنگام کار با دستگاه متفاوت است

مراحل درمان با بررسی شرایط فرد، ترکیب سنجی بدن، ارزیابی تناسب اسکلتی عضلانی و سوابق بیماری ها آغاز می شود. پس از مشاوره رایگان بهترین راهکار برای درمان چاقی های موضعی ارائه می شود. تعداد جلسات درمانی به حجم منطقه مورد نظر، سلولیت و عمق بافت چربی بستگی دارد. هر جلسه درمان با فاصله بین 3 تا ده روز از جلسه قبلی انجام می‌شود.

پک های لاغری موضعی با دستگاه آراف و کویتیشن

هر قسمت از بدن که برای لاغری موضعی مد نظر داشته باشیم ناحیه بندی می شود. بسته به هر قسمت از بدن تعدادی ناحیه مشخص می شود. در زیر تعداد نواحی در هر قسمت بدن تخمین زده شده است:

قسمت های بدن تعداد ناحیه ها
شکم 2 الی 6 ناحیه
پهلو ها 2 ناحیه
خط سوتین 2 ناحیه
هر بازو 2 ناحیه
باسن 2 ناحیه
هر ران 1 الی 2 ناحیه
هر ساق پا 1 ناحیه

چه چیزهایی تاثیر کار را بهبود می دهد؟

اصلاح الگوی غذایی و ترکیب بدن.

فعالیت بدنی منظم.

انجام حرکات اصلاحی برای رفع مشکلات اسکلتی عضلانی.

چه مواردی را بهتر است انجام ندهیم؟

رژیم های غذایی غلط یا بسیار کم کالری و بی تحرکی نه تنها نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه سلامتی را نیز به خطر می اندازد.

ماندگاری اثر لاغری موضعی با دستگاه چقدر خواهد بود؟

به طور معمول با تکمیل دوره درمان تاثیر حاصل از کار با دستگاه طولانی مدت باقی می ماند. زیرا در این روش سلول های چربی لیز شده و از بین می رود. معمولا دو تا سه جلسه نگهدارنده 4 تا 6 ماه پس از اتمام درمان جهت ماندگاری درمان انجام می شود. رعایت چند نکته ساده به شما کمک خواهد کرد نتایج درمان را بهتر حفظ کنید.  اگر شما نوسان وزن داشته باشید و وزن خود را ثابت نگه ندارید احتمال اینکه چربی ها دوباره در آن قسمت تجمع کنند وجود دارد. در صورت ازدیاد وزن یکباره احتمال افزایش بافت چربی مسلما وجود خواهد داشت.

بنابراین بهترین کار این است که در کنار این روش حتما از یک رژیم غذایی مناسب و سالم استفاده کنید.

چه تضمینی برای نتیجه گیری وجود دارد؟

مسلما تضمین نتایج دلخواه تنها به استفاده از دستگاه ارتباط ندارد. عوامل دیگر مثل رژیم غذایی، فعالیت بدنی و الگوهای رفتاری- تغذیه ای نیز بر میزان نتایج و ماندگاری آن تاثیرگذار خواهد بود. شما از طریق مشورت با درمانگر خود می توانید حدود نتایج را با توجه به شرایط خود تخمین بزنید.

هزینه های لاغری موضعی

استفاده از آراف کویتیشن در مقایسه با سایر روش های لاغری موضعی مقرون به صرفه تر است. هزینه این روش بسته به تعداد نواحی تحت درمان و تعداد جلسات تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه ها می توانید با مطب تماس بگیرید یا در واتساپ درخواست مشاوره رایگان بدهید.